Jumaat, 2 Januari 2009

Blog Baru Tahun 2009

Assalammualaikum dan selamat sejahtera...

Apa khabar semua... Ini adalah blog baru saya hasilkan dalam tahun 2009. Dari tahun lalu saya sudah lama hasilkan blog sejak tahun 2006. Cuma masa tak mengizinkan, maklum lah dengan kesibukan kerja-kerja dan lain-lain perkara perlu disettelkan. Dalam tahun ini Alhamdullilah syukur kehadrat Allah S.W.T saya dapat jugak hasilkan blog ini untuk tahun 2009.

Blog ini juga saya dapat berkongsi & memberikan maklumat-maklumat dari segi pengalaman, artikal best, teknologi, pasal grafik design & web, 2D & 3D Animasi, motivasi, kisah usahawan, dan lain-lain... dan disamping itu juga saya ada promote dan menjual produk-produk yang sesuai untuk anda semua...

Dengan ini saya ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi layari blog ini tak kiralah orang kenal, tidak kenal sekali pun yang mendapat layari blog ini dengan sengaja dan tidak sengaja pun ;-p... Sekiranya ada kelemahan, kekurangan, dan kesilapan blog ini saya juga beribu-ribu memohon maaf kerana saya juga adalah manusia paling kerdil didunia ini. Saya tidaklah 100% seperfect pun. Dengan disudahi dengan ucapan... Assalammualaikum Warahmatullaiwabarakatuh...

Sekian... Terima kasih.

Yang Benar,
Azwan2009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net