Jumaat, 27 November 2009

Salam Aidil Adha 1430 Hijriah

Masa saya duduk kat Kuala Lumpur dulu sejak tahun 2002, time nak raya korban mesti kena balik Kelantan kerana sudah menjadi kebiasaan. Sekarang dah tak balik kampung dah semua mak dan ayah pun dah mula duduk kat Kuala Lumpur nie. :-)

Oklah... Nampaknya saya terlambat publich entry pasal ucapan raya AidilAdha khas untuk pembaca kat blog saya kerana ada banyak hal2 saya kena perjuangkan. :-D

Apa pun saya ucapkan...

SELAMAT HARI RAYA
AIDILADHA...

Yang masih dalam perjalanan ke kampung tue ingatlah orang yang tersayang yea, So Berhati-hati Di Jalan Raya...Wink. Oh ya... Bagi yang naik kenderaan awam tue pastikan kita kena jaga barang, dan juga berjaga-jaga orang sekeliling kita. Jangan jadikan Hari Raya Korban bertukar kepada mangsa terkorban...

Oklah... Apa kata kita layan satu lagu nasyid dari kumpulan Raihan yang menarik nie...


P/S:- Entry nie pun ada hampir-hampir sama skit kat tajuk entry Selamat Hari Raya AidilFitri, dah macam kehabisan idea menaip ayat kat entry nie... :-P

Funscrape.Com
Funscrape.Com | More Hari Raya AidilAdha Comments


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net