Khamis, 12 Ogos 2010

Awas Kurma Israel Laknatullah! Jangan Jadi Pembunuh!


Menjelang Ramadhan yang penuh barakah ini,sudah tentu ada antara kita yang mencari cari kurma sebagi pemula semasa berbuka puasa. Namun anda semua mesti AWAS dengan kurma dari jenama "JORDAN RIVER"

Walaupun kurma ini didatangkan dengan kotak dan dicetak Jordan River,namun ia bukanlah dari Jordan tetapi dihasilkan dari Israel Laknatullah! Kurma ini telah diimport serta dikotakkan di Singapura dan diedarkan di pasaran Malaysia.

Kurma ini telah ditanam di suatu kawasan luas di bahagian timur Israel Laknatullah yang bersempadanan dengan Negara Palestin dan dimiliki oleh seorang Yahudi yang kaya serta ramai pekerjanya yang juga berbangsa yahudi.

Hasil jualan kurma kurma ini akan disalurkan kepada tabung pertubuhan pertubuhan yahudi. Pendedahan ini telah dibuat oleh akhbar Berita Harian Singapura.


Terkini kurma ini juga dipasarkan dengan nama "KALAHARI" dengan tulisan Jordan River dicetak kecil pada kotak. Jangan kita turut sama menjadi pembunuh saudara saudara kita di Palestin sedangkan dalam masa yang sama kita melaungkan jihad dan kebencian kepada Israel Laknatullah!

SILA SEBAR SEBARKAN untuk MAKLUMAN RAMAI

-> Dapat info dari FaceBook "Sutera Biru"

8 ulasan:

  1. ni rupanya kurma tu..k,da tau thanks, beli yusof tayyub sudah..

    BalasPadam
  2. owhh.... info yg mnarik... i1st time ke sini ^^

    BalasPadam
  3. thanks 4 da info , sebab hari n bru nak beli kurma . hehe

    BalasPadam
  4. tunjukkan aku bukti dulu baru aku percaya

    BalasPadam
  5. Sama2 kepada pengunjung blog saya. Saya hanya menyampaikannya jika sesuatu melibatkan Islam dan lain2 (jika sesuai). Dan kadang2 kita sendiri pun tak sedar disekeliling kita masih ada produk2 tak bagus dan produk asal dari Yahudi Zionist. Wallahuala...

    -> Blog saya nie biasa sahaja. Saya hanya menyampaikan perkara2 yang sesuai. Apa pun terima kasih kepada rakan2 semua. Saya akan sentiasa sedaya upaya cari info yang sesuai dan bermanfaatkan. :-)

    BalasPadam
  6. @siggplus:- Saya terima apa yang dikatakan cuma soal percaya atau tidak itu hak kamu. Jika saya ternampak produk ini saya akan ambik gambar dan publich kat blog saya cuma makan masa lah coz kesibukan kerja dan keluarga. Tapi siggplus dan kawan2 sama2lah bekerjasama juga dengan cara ambik gambar dan publich kat blog sendiri, jika tidak gunalah media2 lain. Kenalah saling bantu membantu memberikan info kepada umat Islam berkaitan produk2 yg kita tak sedari ada mengandungi benda2 haram dan juga produk asal dari Yahudi Zionist.

    BalasPadam

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net