Selasa, 17 Ogos 2010

Iklan Arab Paling Best. Part - 02

Ok lah... Sekarang dah masuk 'Iklan Arab Paling Best. Part - 02' yang banyak mesej bagus disampaikan. Jika korang belum lagi tengok yang Part - 01 boleh klik kat tajuk nie 'Iklan Arab Paling Best. Part - 01'. Apa pun layanzzz 4 video ini... (^_^)

Jagalah Puasamu Jangan Marah

Jangan Dekati Zina

Memakan Daging Saudaramu Yang Telah Mati

Taubat

Video yang saya upload ambil dari FaceBook Fun Page 'Kesadaran Amar ma'ruf Nahi mungkar', jika korang ada FaceBook masuk Fun Page nie yea. Untuk melihat video nie seterusnya saya akan upload mengikut hari yang sesuai, biasalah setiap manusia pun ada urusannya. ;-)

-> Ada cadangan lain tak nak upload video mana2 laman web video yang kurang view coz ada member2 online kata ada masalah tengok video yang saya gunakan disediakan oleh http://www.blogger.com. Kalau ikutkan saya tidak mahu menggunakan Youtube untuk upload video2 nie, ia membuatkan jumlah penonton ramai dan komen kadang2 ada kita pun tak sedap nak baca. Maklumlah Youtube antara laman web paling ramai melayari nombor 3 didunia jika dibandingkan FaceBook dan Google.com...

4 ulasan:

  1. pak arab yg bergaduh kat supermarket itu agak klakar..hehe..itu baru berlanggar troli, kalau kete, x tau la caner lak

    Latest entry grafik novel gua ~ Kalau Aku Bendul Kau Apa?Bangang?

    BalasPadam
  2. klu langgar troli 2 kt M'sia agaknya lg teruk mungkin..

    BalasPadam
  3. Hohohooo... Saya ada terlanggar troli dulu2. Sy hanya just kata "Sorry mak cik/pak cik...". Ada yang terima dan ada yang buat masam muka.

    BalasPadam

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net