Ahad, 6 Februari 2011

Video Klip Maher Zain InsyaAllah Versi Melayu Kena Tapis???


Beberapa minggu lalu lagu InsyaAllah versi melayu yang dinyanyikan sebenar dari artis nasyid modern terkenal masa kini Maher Zain sudah pun ada. Kali ini video klip Maher Zain InsyaAllah versi melayu saya baru upload 2 hari lepas mempunyai kualiti video terbaik 1080p HD 'High Definition' dan tiada logo Awakening Record. Nampak original tue tapi............. Kena tapis dan dapat separuh lagu bukan full. Kenapa ek???

Untuk mengetahui kenapa babak 'scene' video klip Maher Zain kena tapis dan hanya dapat separuh lagu apa kata anda tonton video ini...


-> Sebenarnya... Video yang saya edit dan tambah untuk belajar jee. Nak betul-betul tunggu album dan video klip terbaru Maher Zain... (^^,)

SEKADAR PROMOSI...

Oh ya!!! Maher Zain, Mesut Kurtis, dan Irfan Makki datang Malaysia untuk mengadakan konsert. Dan juga artis Nasyid tempatan InTeam turut menjayakannya. Beli tiket cepat2 secara online di http://www.tickethotline.com.my/events/maher-zain-live-in-concert/ dan juga kedai-kedai:-

Rock Corner@1 Utama
Rock Corner@The Curve
Rock Corner@Suria KLCC
Rock Corner@The Garden
Rock Corner@Ampang Point
Rock Corner@Subang Parade

Tarikh Konsert:- 25 & 26 Februari 2011.
Tempat:- Stadium Melawati Shah Alam
Masa:- 8:30malam
Tiket:- RM297 | RM253 | RM203 | RM103 | RM53

2 ulasan:

  1. Kira murah tue RM53. Kalu konsert lain mahal tau... Apa pun harap2lah dia datang lagi Malaysia tiket paling termurah... InsyaAllah. ;-)

    BalasPadam

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net