Jumaat, 7 April 2017

Video Kata-kata Mutiara Dan Hikmah (Semangat Rerumput) Dibaik Pulih


Lebih 3 minggu saya berehat sekejap menaip blog personal kerana fokus tugasan harian. Ok... Blog entry kali ini pasal 1 video hasil kerja saya kena copyright sejak 10-September-2013 jadi tak ada langsung muzik. Dah macam sunyi sepi.

Aduhyai!!! Kena copyright daaa hantar melalui email saya... 😥

Sekarang ini sudah kembali pulih saya re-edit ambik muzik yang disediakan oleh Youtube bertajuk In Albany New York- The 126ers sejak akhir bulan lepas. Sebelum kena copyright muzik latar saya ambik dari Utada Hikaru - Final Distance. So apa pun layan video kata-kata mutiara dan hikmah...

\(^.^)/


TIPS

Elak kena copyright ni pakai jer apa2 lagu atau muzik yang disediakan dari Youtube atau selain itu pakai muzik yang free royalty boleh search Pak Cik Google jer. Tak effect orang buat duit Google Adsense. 😉

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net