Ahad, 28 Jun 2009

Aku Dan Corntoz... Undilah saya

Selepas saya buat entry pasal filem Transformers Revenge Of The Fallen membuatkan saya jadi semangat macam Transformers.;-)

Oklah... Kali nie entry saya pasal contest "Aku Dan Corntoz". Baru semalam saya publich video ke dalam youtube dan terus masuk kat web Corntoz. Boleh katakan saya buat semua tue first time dengan upload kat youtube, dan lain-lain (dan lain-lain sebenarnya ada lagi saya nak bagi tahu, nantilah saya akan buat entry kemudian...).

Kalu nak ikutkan saya nak buat dalam masa 1 minit lebih skit, tapi apa nak buat coz sy sendiri agak kesuntukan masa dengan hal-hal lain, lagi-lagi last date dia 30/06/2009. Nie pun saya ikut cadangan dari staff tempat saya kerja minta saya buat hanya dalam 30 minit sahaja. Cepat edit, dapat buat correction secepat mungkin, dan dah kira standard iklan sebenar...

So... Saya minta pada semua para blogger undilah Aku Dan Corntoz. Cara nak undi layari laman web http://www.corntoz.com.my . Pergi menu "Video Gallery", dan cari ada nama "Aku Dan Corntoz". Klik kat vote/undi, atau ikon berbentuk cinta "Love" sebagai menyokong saya. Kalau tak keberatan tue bagilah komen video saya kat web-site Corntoz...;-)

Klik gambar ini terus ke address web Corntoz untuk undi saya...;-)

P/S:- Saya tidak akan meletakkan link youtube ke blog saya. Anda kenalah klik yang nie "Aku Dan Corntoz".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net