Ahad, 28 Jun 2009

Transformers: Revenge Of The Fallen memang best...

Pada mulanya saya fikir selepas filem Transformer yang ditayangkan pada tahun 2007 kemungkinan tak berapa best. Tapi jangkaan saya tak tepat... Saya sendiri nak tengok sekali lagi jika ada masa terluang kerana masa saya tengok filem terbaru Transformers: Revenge Of The Fallen tue sebelum tayangan serentak (Pratonton).

Pratonton tidak sama yang anda lihat dengan tayangan serentak kerana jalan ceritanya agak lama, ada babak tidak dipotong kecuali satu babak tidak senonoh "lucah" (Malaysia, atau sesetengah negara). Intro atau Outro(Ending) ada tambah sikit, dan lain-lain...

Jadi kepada anda yang belum tengok filem tue beli cepat2 tiket. Dah ramai orang suka tengok filem tue... Saya sendiri nak tengok sekali lagi






P/S:- Lepas saya tengok filem tue buatkan saya semangat macam Transformers. Nak tahu klik kat sini...;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net