Jumaat, 25 Jun 2010

Muzik Industri Dan Mengapa Michael Jackson Dibunuh

Sekejap sahaja sudah masuk 25 Jun 2010. Oklah... Anda ada terbaca surat khabar Kosmos kelmarin berkaitan artis antarabangsa paling terkenal iaitu Micheal Jackson. Kalu tidak sempat boleh baca di Kosmos Online, klik tajuk ini -> Kematian MJ: Setahun kemudian

Mikaeel (Nama Islam)
Micheal Jackson (Nama asal Michael Joseph Jackson)
(August 29, 1958 – June 25, 2009)

Tiga hari lepas saya search ada terjumpa satu tajuk di YouTube, bagi saya ia menarik dan perlu kongsikan kepada semua pembaca berkaitan Muzik Industri Dan Mengapa Michael Jackson Dibunuh. Apa pun anda saksikan video dokumentari ini...




Untuk part 3 hingga part 8 saya tak jumpa. Jadi saya bagi yang part 9 sahaja...


  • Adakah ia satu kebetulan pemergian beliau ada kaitan illuminati??? Ada juga sesetengah pihak mengatakan disebabkan makan pil, dan Micheal Jackson meninggal disebabkan ada orang rancang untuk membunuh... Kematian Micheal Jackson menjadi suatu misteri.
-> Saya cadangkan anda layari Youtube Channel di FarhanK501'S. Banyak info yang bagus...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net