Ahad, 3 Oktober 2010

Teringin Berjumpa Maher Zain... :-D


Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera... Lama juga saya tak publich entry di blog saya kerana kesibukan kerja di office kerana kena siapkan sebelum dateline.

Oklah... Saya saja nak kongsi jadual perjumpaan dan persembahan Artis Nasyid Antarabangsa Terkenal di masa kini, Maher Zain.

Jadual perjumpaan dan persembahan

Tak tahu siapakah Maher Zain??? Ok lah... Saya cadang kan layari laman sesawang I Luv Islam, http://www.iluvislam.com/inspirasi/tokoh/889-siapa-maher-zain.html. Mula2 saya tahu Maher Zain nie bermula lagu Palestine Will Be Free tapi lepas dengar kurang sikit. Apabila saya dengar dan lihat video klip secara tak sengaja dari member FB yang publich URL di wall lagu Maher Zain - Insha Allah dan Maher Zain - The Chosen One membuatkan saya sangat tertarik sehingga saya terus beli album original. Dan sekarang saya masih dengar....

Bermula saya dengar dan meminati Maher Zain... :-)

1 ulasan:

  1. Alamak... Kecik plak picture tue. Elok gi Fan Page FB Maher Zain. http://www.facebook.com/MaherZain

    BalasPadam

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net