Isnin, 20 Disember 2010

Lawak Mesin ATM

Nie antara artwork ku dulu2 semasa tahun 2001 tak salah saya lepas dapat result SPM 'Lulus cukup makan'... ;-P. Sambil tue tunggu nak masuk kolej.

Ok lah... Apa pun layan kerenah seorang yang bernasib malang nak dapatkan duit di mesin ATM dan akhirnya... Huhuuu... So nak tahu layan lah komik nie. (^^,)

Chop!!! Saya terlupa satu kalau nak tengok gambar besar klik pada Part 1 dan Part 2 atau pun klik dibahagian gambar... (^_')

4 ulasan:

  1. hehehe tak sabar tol orang tu =P

    BalasPadam
  2. part 2 tu bes lau jd tol2.hehe

    BalasPadam
  3. Tapi ada tak logik skit komik nie pasal kat mamak malang tue coz sedih tengok pengemis... Padahal dia boleh berebut duit tue. ;-P

    BalasPadam

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net