Selasa, 7 Disember 2010

Teringin Menonton TV Hijrah Kerana Saya Jadi Lakonan Drama.

Assalammualaikum dan Salam Maal Hijrah 1432 kepada umat Islam Semoga keimanan dan ketakwaan kita makin meningkat kepada Allah Swt. Amin... (^^,)

Ok lah... Entry kali nie ringkas jee sebab saya memang menunggu sangat2 siaran terbaru iaitu TV Hijrah coz saya ada join satu drama. Cuma jadi pelakon tambahan 'Opsss... Minta maaf kawan2 buat suspen jee bukan jadi lakonan utama'.

Drama yang saya join nie saya tak boleh bagi tau lah tajuk dia coz masih dalam proses. Apa pun bila dah ada iklan keluar sebelum tayangan insyaAllah saya akan buat entry baru berkaitan tajuk drama mana saya join jadi lakonan tambahan. (^_')


-> 3D animasi siri, suara latar watak animasi, iklan, dan penghasilan kesan visual filem saya dah rasai. Kali nie nak cuba jadi lakonan cuma jadi tambahan dulu... (^_^)

2 ulasan:

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net