Isnin, 8 Jun 2009

Domain Terpaksa Ditukar Ke Blogspot

Sekarang saya terpaksa mengubah nama domain saya ke blogspot.com kerana mengalami masalah domain via.my. Saya sendiri tidak jangka yang domain ini mempunyai masalah. Selain daripada itu membuatkan saya tak berapa suka iaitu Page View dan Unique Visitor makin menurun.

Jadi kepada semua pembaca di blog saya... Saya memohon maaf atas kesilapan teknikal blog saya dari segi domain. Tapi sekiranya anda tidak dapat memasuki blog saya ke azwan2009.blogspot.com. Anda cuba gunakan domain via.my. Kalau tak jugak pakai blogspot .com coz saya dah ubah setting domain blog yang asal "Blogspot.com".

Apa pun nasihat saya kalau anda mengurus blog anda sama ada personal, business, information, dan lain2... Uruslah blog dengan betul-betul kerana pengguna Internet sentiasa mencari maklumat melalui internet, ada juga yang pembaca setia. Tapi anda jangan terkejut kalau kita serius menghasilkan blog sehingga pengguna internet tertarik dengan kreativiti, information dan lain-lain. Boleh dapat duit tue... :-)



P/S :- Saya ghairah dengan domain tue, sedar tak sedar saya punya page view atau page visitor terus menurun. Last2 pakai domain blogspot gak. Maklum lah suka sangat x-plore... ;-p

P/SS :- Ada satu projek saya akan buat untuk contest dari nuffnang. Sekarang dalam pembikinan. Bila dah siap saya akan post melalui blog ini. Saya harap bila saya siap sokonglah saya yea... :-)


2 ulasan:

  1. sentiasa lah setia ngan blogspot pasal kat sini lah paling meriah..

    BalasPadam
  2. Thankz komen Indra Qirana.
    sy sendiri terpaksa pakai nama domain blogspot.com.
    Walaupun nama domain tue tak brapa best... ;-p

    BalasPadam

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net