Selasa, 31 Ogos 2010

Selamat Menyambut Kemerdekaan Yang Ke - 53 Tahun

Seperti biasa saya juga memberikan ucapan sambutan ini cuma simple2 jee... Negara kitalah antara paling unik kerana kita mempunyai pelbagai bangsa dan agama mampu duduk satu negara ini. Dan seluruh dunia mengenali negara Malaysia atas inisiatif dari Menteri2 dan juga rakyat dahulu dan sekarang.


Walau apa pun UNIKNYA HARI KEMERDEKAAN TAHUN 2010 KERANA KITA BERADA DI BULAN RAMADHAN, sama-samalah kita panjatkan doa untuk meraihi keberkatan daripadaNya dan selamat semuanya semoga Negara Malaysia Sentiasa aman dan damai. Moga Rakyat berbilang kaum Sentiasa Hidup didalam keadaan HARMONI.

Selamat Menyambut Kemerdekaan Yang Ke-53 Tahun...

Merdeka..!! Merdeka..!! Merdeka..!!



3D Animasi ini hasil dari rakyat Malaysia sendiri yang pernah ditayangkan di kaca Televisyen dahulu di RTM. Untuk hari Merdeka video ini tidak ditayangkan di TV cuma hanya di online sahaja. Jadi sama-samalah kita sokong animasi Malaysia.

"MAJULAH ANIMASI UNTUK NEGARA!!!"

P/S:- Ucapan ini saya bagi khas untuk orang-orang Islam di Malaysia... Nak Merdeka jadikan lah sebagai seorang Mujahid 'Orang Yang Berjuang Di Jalan Allah.', bukan menjadi Mung Jahat 'Awak Jahat'... ;-)

3 ulasan:

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net