Ahad, 16 Januari 2011

3D Anime Siri 'Cat Shit One' Memang Propaganda.

Mula-mula saya tertarik dengan 3D anime siri nie, memang cantik watak haiwan, dan material diorang hasilkan. Namun apa saya tonton 3D anime siri sampai habis membuatkan saya betul-betul tidak berpuas hati. Nampak sangat watak utama 2 ekor arnab terer cuba menyelamat tebusan dan membunuh kesemua unta 'unta dianggap terroris Islam' di kawasan tue. Memang propaganda.


Sinopsis:-
This bold account follows the brave exploits of Sergeant "Packy" Perkins and his unit... of rabbits! Join Packy and Private "Bota" Botasky as they resolve an Iranian hostage crisis. Watch these commando-style bunnies through an anthropomorphic lens as events unfold and violence erupts.



Tonton 2 Part Video 3D Anime Siri 'Cat Shit One'.

Ini ada saya search di Google terjumpa satu laman sesawang http://www.neccel.com berkongsi 2 part video 3D Anime Siri 'Cat Shit One', layari http://goo.gl/ubUz4.

-> Kebanyakan anime siri atau movie ada terselit illuminatik, propaganda, lucah, dan lain-lain perkara negatif. Diharap awasi anak-anak anda menonton anime sebab ia ada unsur-unsur negatif contohnya Anime Gundam di NTV7 'ditayang waktu pagi hari Sabtu dan Ahad (Tak salah saya) sebenarnya memang ada terselit propaganda.

9 ulasan:

  1. correction*

    gandum ke gundam?
    kekekeke


    -Pejal

    BalasPadam
  2. Thank you. Baru tukaq ejaan. Huhuhuuu.. ;-P

    BalasPadam
  3. :) :) :)
    jahat giler
    terbaeekkk!!!!

    singgah pagi dari mknace unlimited

    BalasPadam
  4. aku memang heran dengan depa nie.. suka sangat memburuk-burukkan islam.. tak paham2x

    BalasPadam
  5. ada je cra nak hancurkan islan wlau pun xscara terang2 an..

    BalasPadam
  6. sebenarnya banyak siri animasi luar yg cuba mnyuntik mesej tertentu, cuma terpulang pd kita bagaimana utk menafsirkannya

    ironinya sebilangan penggiat filem animasi dari amerika mula sedar dgn kekejaman yahudi zionis dan mengecam mereka melalui salah satu animasi bertajuk Fantastic Mr. Fox secara indirect tetapi jepun yg kita ketahui mengagumi amerika cuba mengecam islam melalui Cat Shit One secara direct

    japanese can be genius and influential when it comes to technology subculture, but sometimes they are too nerdy and plain stoopid in judging political issues without analyzing the real situation

    BalasPadam
  7. Jgn heran kenapa puak2 pesen ni giat burukkan Islam. Untuk saudara saudari ketahui, puak2 yahudi itu bukan sahaja orang yahudi sendiri, malah depa sudah ada baka yahudi dalam bangsa2 yang lain. ALLAH S.W.T. berfirman 'Walan Tardha 'ankal Yahud Walan Nasara HATTA TATTABI"A MILLATAHUM!' Xkan redah puak2 yahudi nasara ni dengan kita selagi kita tak ikut MILLAT depa. Millat tu ideologi, perwatakan dan segala yang menjadi rutin dan budaya hidup depa. Dan dalam kes macam ni, mereka gunakan JEPUN, sedangkan dibalik tabir adalah yahudi itu sendiri. Mereka bersembunyi di balik tirai baka yahudi jepun depa. Jadi kita orang2 Islam takkan nampak benda2 ni depa yang buat, tetapi kita nampak jepun yang buat. Maka, ni salah satu cara depa nak rosakkan hubungan Islam dengan Jepun. Kekacauan bakal berlaku, dan dalam masa yang sama yang tidak kita perasan, puak2 yahudi ini akan duduk sila panggung tengok kita bertelagah. Depa tok dalang yang dok main wayang. Banyak dah sandiwara dunia yang berlaku hasil gerak tari tangan tok dalang ni, duduk di balik tabir nama institusi lain.

    BalasPadam
  8. wakaka seoul pon!!!salah 1 anjing yahudi di asia ^^

    BalasPadam

Sekarang anda boleh buat ulasan disini.

babab.net